SPEEL

Het geheim van Graaf Sassendonk

Interactive Discovery Tour

How can we make historical downtown Zwolle interesting to children? A project launched by MarketingOost is focused on developing and presenting an interactive and innovative treasure hunt called “The Secret of Count Sassendonk” in downtown Zwolle for children aged 8-14 years. With a super-exciting interactive activity book, special gadgets for along the way, and their own smartphones, children search for the great secret Count Sassendonk hid somewhere in Zwolle.

Zwolle Marketing asked us for ideas in shaping the concept described above. We developed the innovative interactive concept, a complete identity for the project, as well as an interactive activity book, animations, illustrations, content story line, and all promotional expressions with which to market the interactive treasure hunt.

Beeldprikkels is niet hoogdravend, maar nuchter, vrolijk, creatief, makkelijk benaderbaar en snel. Plus, ze leveren meer dan goede kwaliteit. Ze denken goed mee met onze wensen, maar brengen ons ook op andere gedachten. Die betrokkenheid en het flexibele denken leveren mooie resultaten op.

Beeldprikkels verzorgt voor ons concepten en de huisstijl en het ontwerp van diverse communicatiemiddelen. Waar we ontzettend blij mee zijn, zijn onder andere ons interactieve doeboek en website van Het Geheim van Graaf Sassendonk.

Tamara Toering, merkleider MarketingOost