Offline

In een wereld waar 'digitaal' de boventoon voert, geloven wij in een combinatie van middelen: met 'cross media' helpen we jou graag vérder. Wij ontwerpen een mix van off- en online media. Daarmee komt jouw merk via verschillende communicatiekanalen tot leven. Samen met jou kruipen we in de huid van de ontvanger. Hoe kunnen we hem prikkelen en boeien, van begin tot eind? Graaf Sassendonk is een voorbeeld van een interactief doe-boek waarmee kinderen spelenderwijs meer te weten komen over de historische hanzestad Zwolle. 
Een ander voorbeeld is de enige Mannenshopgids van Nederland, een reversible uitgave met de leukste hotspots voor mannen, zoals barbershops, sigarenwinkeltjes en een heuse bankjesroute met spots om te zitten wanneer vrouwlief winkelt. Zeer goed ontvangen zijn de patient journeys die wij voor verschillende zorginstanties ontwikkelden. We gebruikten hiervoor de 'design thinking methode', met als resultaat een sterk ontwerp dat de behoeften van de patiënt centraal stelt. Het draait om beleving. Wij trekken daarvoor alle registers open: fotografie, infographics, illustraties, typografie, bijzondere papiersoorten, creatieve effecten en een eigen tone of voice. We dompelen jouw doelgroep onder in jouw merk. 

'Delete boring'. Wat overblijft is een verpletterende indruk.

'Everything is a remix'