SPEEL

Het geheim van Graaf Sassendonk

Interactieve ontdekkingstocht

Hoe maken we de historische binnenstad Zwolle interessant voor kinderen? Een project vanuit MarketingOost met als doelstelling het ontwikkelen en presenteren van een interactieve en innovatieve speurtocht ‘Het Geheim van Graaf Sassendonk” in de binnenstad van Zwolle voor kinderen van 8 t/m 14 jaar. Met een superspannend interactief doe-boek, speciale gadgets voor onderweg en een eigen smartphone ga je op zoek naar het grote geheim dat Graaf Sassendonk in Zwolle heeft verstopt. Zwolle Marketing vroeg ons mee te denken om bovenstaand concept vorm te geven. We ontwikkelden het innovatieve interactieve concept, de complete identiteit van het project en ook een interactief doeboek, animaties, illustraties, content, verhaallijn en alle promotionele uitingen om de interactieve ontdekkingstocht te vermarkten.

Beeldprikkels is niet hoogdravend, maar nuchter, vrolijk, creatief, makkelijk benaderbaar en snel. Plus, ze leveren meer dan goede kwaliteit. Ze denken goed mee met onze wensen, maar brengen ons ook op andere gedachten. Die betrokkenheid en het flexibele denken leveren mooie resultaten op.

Beeldprikkels verzorgt voor ons concepten en de huisstijl en het ontwerp van diverse communicatiemiddelen. Waar we ontzettend blij mee zijn, zijn onder andere ons interactieve doeboek en website van Het Geheim van Graaf Sassendonk.

Tamara Toering, merkleider MarketingOost