Identiteit Doomijn Kinderopvang

Kinderopvang als bron van groei

Doomijn staat voor een goede start, voor een vertrouwde basis en voor blije kinderen. Zij zien kinderopvang als een bron van groei en als een tweede thuis. Een veilige en zorgvuldig gekozen plek om kinderen samen te laten opgroeien en om talent en eigenheid alle ruimte te geven. In meer dan 160 locaties en met ruim 700 medewerkers geven zij dagelijks invulling aan de rol als partner in opvoeding. De kinderdagverblijven, peuterspeelzalen, gastouders en buitenschoolse opvang vormen een waardevolle aanvulling op datgene wat kinderen thuis en op school meekrijgen.

Dynamische identiteit

Voor Doomijn hebben we de bestaande identiteit doorontwikkeld naar een dynamische identiteit. Het sluit daarmee aan bij de nieuwe pay off, missie, visie en organisatiedoelstellingen. Het resultaat is een frisse, eigentijdse stijl die de diverse doelgroepen van Doomijn erg aanspreekt.

 

" Het werk dat ze afleveren is positief eigenzinnig en vernieuwend. Dat zien we ook terug in de doorontwikkeling van onze voormalige naar onze huidige huisstijl. Ze luisteren écht naar onze wensen en doelen en zetten net dat ene stapje extra. Het contact is altijd warm, vertrouwd en efficiënt."

Amarante Snellen, Adviseur Marketing & Communicatie bij Doomijn