Kom over de IJssel

Provincie Overijssel wil zich beter profileren als toeristische bestemming. Hoe krijgt Overijssel een gezicht? Wat maakt de provincie zo uniek en welke bijzondere plekken zijn interessant voor een dag- of meerdaags bezoek? MarketingOost en het Twents Bureau voor Toerisme vroeg ons mee te denken over de landelijke campagne “Kom over de IJssel”. Deze regiomarketing campagne bestond uit een landelijke fietscampagne in het voorjaar en een landelijke cultuurcampagne in het najaar.

Identiteit & webdesign

Naast het ontwerpen van een dynamische identiteit ontwikkelden wij een responsive webdesign, cultuurspecial in de Volkskrant, diverse radio- en tv commercials (STER) en diverse online campagnes.

 

 

 

"Samen werken aan een creatief proces. Dat vind ik typisch Beeldprikkels. Ze weten daarbij snel tot de kern te komen en vervolgens creatieve uitingen in beeld en vorm te bedenken die bijdragen aan de merkbeleving van de doelgroep. Kortom, ze raken de juiste snaar."

Michel Kompanje, voormalig innovatiemanager MarketingOost