Identiteit Zwolle Marketing

Zwolle, dynamische Hanzestad

Zwolle is een dynamische Hanzestad met een bruisend middeleeuws centrum, excellent MBO en HBO onderwijs in een economische topregio. De Hanze bracht economische welvaart, internationale contacten en een bloei van cultuur en wetenschap. Zwolle werd spin in een dynamisch, internationaal handels- en kennisweb en groeide uit tot een welvarende Hanzestad. Door de goede bereikbaarheid, de ontwikkelingen op het gebied van wetenschap, zorg en cultuur is de stad nog aantrekkelijker geworden voor bewoners, bezoekers, studenten en voor bedrijven.

De komende jaren zal de stad Zwolle zich verder profileren op basis van drie pijlers:
1. Bruisende Binnenstad
2. Excellent Onderwijs
3. Economische Toplocatie.

Ontwikkeling identiteit en communicatiedragers

Zwolle Marketing heeft ons gevraagd een dynamische identiteit te ontwikkelen waarmee de organisatie krachtig kan communiceren naar haar doelgroepen. Sinds de lancering hebben wij alle uitingen zoals website, jaargidsen, evenementenborden en allerhande promotiemateriaal mogen verzorgen.

 

Beeldprikkels is niet hoogdravend, maar nuchter, vrolijk, creatief, makkelijk benaderbaar en snel. Plus, Beeldprikkels levert meer dan goede kwaliteit. Ze denken goed mee met onze wensen, maar brengen ons ook op andere gedachten. Die betrokkenheid en het flexibele denken leveren mooie resultaten op. Beeldprikkels verzorgt voor ons concepten en de huisstijl en het ontwerp van diverse communicatiemiddelen. Waar we ontzettend blij mee zijn, zijn onder andere de huisstijl van Zwolle Marketing.

Tamara Toering, merkleider MarketingOost