Visuele identiteit Fudura Prik & Go

Fudura gelooft in een toekomst waarin we efficiënt en eerlijk met energie omgaan. Als marktleider helpen ze een groot aantal klanten in Nederland, zowel in het bedrijfsleven als de publieke sector, aan een betrouwbaar en effectief energiemanagement. Dit doet Fudura onder andere door het  ontwikkelen en leveren van slimme producten om de energie stroom inzichtelijk te maken. Één van die oplossingen is Prik & Go: de slimme laadpaal voor elektrische auto’s op de zakelijke markt. Fudura biedt hiermee een totaalpakket, want Prik &Go gaat van installatie tot het onderhoud van de laadpaal. Dit alles voor een vast bedrag per maand: een abonnement om te werken aan een duurzame toekomst dus. Aansluiten, laden en snel weer door!

Wij ontwikkelden de naam van dit concept Prik & Go in samenwerking met Marc Schrijft. Die is doorvertaald naar een visuele identiteit, zo compleet als Prik & Go zelf. Niet alleen een logo en kleuren, maar een complete huisstijl doorgevoerd in verschillende visuele uitingen: folders, stickers en deze animatie bijvoorbeeld.

Beeldprikkels maakt de beloofde proactieve houding meer dan waar. Voor het merk Prik&Go hebben zij onder andere een gave animatie gemaakt waarin de boodschap op een leuke én duidelijke manier wordt toegelicht.
Wat ook erg fijn is, Beeldprikkels denkt daadwerkelijk met je mee. Ze komen met nieuwe en interessante ideeën die daadwerkelijk een toegevoegde bijdrage leveren aan de merkidentiteit van Prik&Go. De overige communicatieconcepten (o.a. folder, ontwerp laadpas en een infographic) die Beeldprikkels voor Prik&Go heeft ontwikkeld zijn alles behalve standaard! Ideaal wanneer je als merk zijnde verrassend, uniek en onderscheidend wilt zijn.

Lise Lotte – Marketeer bij Fudura