Gezonde Mening

Meedenken over de zorg van morgen
Meedenken over de zorg van morgen, dat is heel eenvoudig.
Want nu is er Gezonde Mening, het online platform waar jij je stem kunt laten horen. Gezonde Mening is een panel van mensen die uit eigen ervaring een duidelijke mening hebben over nieuwe en vernieuwende zorgproducten.

Bouwen aan de zorg van morgen. Dat doe je met elkaar. Dát begint bij het samenbrengen van zorginnovaties en zorgbehoeften. Slimme ideeën en vernieuwende oplossingen die mensen een beter en fijner leven geven.

Wij geloven dat innovaties in de gezondheidszorg pas goed kunnen aansluiten bij de behoeftes als de mensen voor wie het bedoeld is, hebben meegedacht. Dit kunnen mensen zijn die dagelijks met hun beperkingen te maken hebben, mensen die zorg geven (o.a. mantelzorgers en (aankomende) zorgprofessionals) maar ook mensen die alvast nadenken over wat hen kan helpen om in de toekomst langer zelfstandig thuis te blijven wonen. Door hun input tijdens het gehele innovatieproces mee te nemen, neemt de kans op succesvolle innovaties toe.

Daarom is er gezondemening.nl. Een landelijk digitaal panel waarin mensen om wie het echt gaat actief te betrekken bij de ontwikkeling van zorginnovaties én ze zo een stem te geven. Echte ervaringen en meningen dus. Van mensen die zélf gebruikmaken van de zorg of zorg geven: van student tot arts, van vrijwilliger tot mantelzorger, van eenmalige zorgafnemer tot iemand die dagelijks zorg nodig heeft. Juist van hun ervaringen en meningen kunnen de ontwikkelaars van zorginnovaties veel leren. De innovaties dragen bij aan betere zorg voor de eindgebruiker binnen de preventieve, curatieve en langdurige zorg.

Wij hebben voor gezonde mening de complete strategie, identiteitsontwikkeling, animatiefilm ( explanimation) en diverse andere communicatie uitingen ontworpen.

 

"Beeldprikkels heeft al onze verwachtingen overtroffen. Al in het offertetraject hadden ze een goed voorstel, wat veel vertrouwen gaf voor onze samenwerking. Het team is creatief, proactief en optimistisch. Wanneer we iets net een beetje anders willen, krijgen we direct goede alternatieven.

Beeldprikkels heeft voor ons het volgende ontwikkeld: identiteit, beeldmerk, wervingsanimatie en off line promotiemateriaal. In de toekomst gaan we samen gezondemening.nl doorontwikkelen, op het gebied van online marktbenadering.
Het logo dat Beeldprikkels ontwikkelde voor Gezonde Mening vind ik zeer pakkend.

Anniek Stoutjesdijk, Care Innovation Center West-Brabant